Reklamace
Reklamace a jak při nich postupovat
Jak použít interaktivní reklamační formulář
Reklamační formulář Vás provede několika jednoduchými kroky, které Vám značně usnadní podání reklamace.
Krok 1.
V prvním kroku vyplníte číslo objednávky, které je shodné s číslem faktury. Případně ho najdete v emailu s objednávkou. Pak stačí jen vyplnit Vaše jméno, email a telefonní číslo.
Krok 2.
V druhém kroku vyplníte název reklamovaného produktu, ideální je zkopírovat ho z původní objednávky.
Co je s produktem špatně
Čím lépe popíšete závadu tím je to lepší, protože tím značně zvýšíte šanci na úspěšné vyřízení reklamace.
Jak máme problém vyřešit
Zde jsou tři možnosti nové zboží/servis/vrácení peněz (dle zákona až při třetí stejné závadě). Ve většině případů se snažíme zboží opravit, pokud to však není možné dojde k výměně zboží.
Chcete přidat více detailů
Sem můžete napsat třeba vzkaz pro techniky.
Přiložené soubory
Systém umožňuje nahrání fotografií nebo souborů PDF
Přidat produkt
Pokud potřebujete přidat více produktů, tak kliknutím na pole přidat produkt se přidají pole pro přidání dalšího produktu.
Krok 3.
Zde zadáte adresu kam Vám máme zaslat zboží zpět.
Krok 4.
Nejlepší systém jak nám poslat zboží na reklamaci je použít zásilkovnu. Stačí zboží zabalit (viz. Jak správně zabalit zboží) a dojít na nejbližší pobočku zásilkovny. Předáte obsluze balíček a řeknete, že se jedná o zpětnou zásilku a nadiktujete jim kód 97233230. Obsluha si od Vás balíček převezme a nebudete nic platit. Pokud nemáte poblíž pobočku zásilkovny můžete použít jiný způsob dopravy. Adresu pro zaslání najdete v rekapitulaci reklamace, která je v dalším kroku.
Krok 5.
Poslední krok už je jen rekapitulace celého formuláře. Pokud jste někde udělali chybu je možné se vrátit k libovolnému kroku formuláře. Pro potvrzení formuláře klikněte na tlačítko Odeslat.
Jak správně zabalit zboží
Správně připravené a zabalené zboží je první předpoklad pro kladné vyřízení reklamace. A celý postup je možné shrnout do několika jednoduchých, ale důležitých bodů.
Vždy posílejte zařízení bez liquidu! Pokud pošlete zařízení naplněné, tak máte absolutní jistotu, že během přepravy liquid vyteče a tím znehodnotí celé zařízení. Pokud máte zařízení, které používá cartridge tak ho klidně pošlete bez cartridge. Nebo cartridge dejte do sáčku mimo zařízení.
Vždy posílejte zařízení vypnuté! Posílat zařízení vypnuté je extrémně důležité, protože v některých případech by mohlo začít zařízení samovolně žhavit a může dojít k požáru.
Pokud má zařízení externí baterii, tak ho vždy pošlete bez baterie! Vyndaná baterie snižuje riziko poškození zařízení během přepravy.
Pak už stačí jen zařízení vhodně zabalit. Ideální je zabalit do bublinkové fólie a do krabičky.
Reklamace vyřídíme, bude-li to v našich možnostech k Vaší naprosté spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.
Za vady vzniklé při přepravě řešíme společně s dopravcem.
Závady prosím nahlaste ihned. Adresa na reklamace je : 2H Service s.r.o. Zdiby, Šulkovna 474, 250 66. Na veškeré zboží se vztahuje lhůta pro uplatnění odpovědnosti za vady v délce 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Postup při reklamaci:
1/ Kontaktujte nás prosím, volejte infolinku +420 737 928 899, nebo pošlete email obchod@innokin.cz, kde se dohodnete na dalším postupu řešení a odeslání reklamace.
2/ Vyplňte reklamační protokol, který si můžete stáhnout zde, vyplňte všechny potřebná pole, jako kontaktní údaje, zpáteční adresa, telefonní spojení, email a důvod proč zboží reklamujete.
3/ Spolu s protokolem si připravte účtenku a udělejte si kopii účtenky. Všechny účtenky naše firma zasílá zákazníkům elektronicky do emailu.
4/ Zboží spolu s vyplněným protokolem a kopií účtenky zašlete na adresu 2H Service s.r.o. Zdiby, Šulkovna 474, 250 66.
5/ Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději ovšem do 30 kalendářních dnů od jejího vzniku. Popřípadě volejte +420 737 928 899 či posílejte na email obchod@innokin.cz.
Reklamované zboží nikdy neodesílejte na dobírku, NEBUDE PŘIJATO.
Na dodané zboží poskytujeme standardní zákonnou lhůtu pro uplatnění odpovědnosti za vady 24 měsíců, nicméně životnost některých produktů může být výrazně kratší.
Důkladně si prosím přečtěte níže vypsané životnosti produktů (životnosti nejsou přesné a mohou být ovlivněny intenzitou užívání).
BATERIE - životnost 6 měsíců.
ATOMIZÉR, ECHOMIZER - životnost cca 14 dní - 2 měsíce (dle intenzity užívání).
CARTOMIZÉR - životnost cca 10 - 30ml naplněného e-liquidu.
CARTRIDGE (s vatičkou) - životnost cca 10 - 30ml naplněného e-liquidu.
Právo a povinnosti smluvních stran:
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanovením § 2095 - § 2117 a 2165 - § 2174 občanského zákoníku). Tyto jsou pak níže podrobně specifikovány.
§ 2095
Prodávající odevzdá kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý.
§ 2096
Při určení jakosti nebo provedení podle smluveného vzorku nebo předlohy musí věc jakostí nebo provedením odpovídat vzorku nebo předloze. Liší-li se jakost nebo provedení určené ve smlouvě a vzorek nebo předloha, rozhoduje smlouva. Určí-li smlouva a vzorek jakost nebo provedení věci rozdílně, nikoli však rozporně, musí věc odpovídat smlouvě i vzorku nebo předloze.
Práva z vadného plnění
§ 2099
(1) Věc je vadná, nemá-li vlastnosti stanovené v § 2005 a § 2096. Za vadu se považuje i plnění jiné věci. Za vadu se považují i vady v dokladech nutných pro užívání věci.
(2) Plyne-li z prohlášení prodávajícího nebo z dokladu o předání, že prodávající dodal menší množství věcí, nevztahují se na chybějící věci ustanovení o vadách.
§ 2100
(1) Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou prodávající způsobil porušením své povinnosti.
(2) Povinnosti prodávajícího ze záruky za jakost tím nejsou dotčeny.
§ 2101
(1) Při předčasném plnění může prodávající odstranit vady do doby určené pro odevzdání věci. Výkonem svého práva nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené obtíže nebo výdaje. Právo kupujícího na náhradu škody tím není dotčeno.
(2) Odstavec 1 platí obdobně i pro vady dokladů.
§ 2102
(1) Práva kupujícího z vadného plnění nejsou dotčena, způsobilo-li vadu použití věci, kterou kupující předal prodávajícímu. To neplatí, prokáže-li prodávající, že na nevhodnost předané věci kupujícího včas upozornil a kupující na jejím použití trval, nebo prokáže-li, že nevhodnost předané věci ani při vynaložení dostatečné péče nemohl zjistit.
(2) Způsobil-li vadu věci postup prodávajícího podle návrhů, vzorků nebo podkladů, které mu kupující opatřil, použije se odstavec 1 obdobně.
§ 2103
Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. To neplatí, ujistil-li ho prodávající výslovně, že věc je bez vad, anebo zastřel-li vadu lstivě.
§ 2104
Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.
§ 2105
(1) Odesílá-li prodávající věc, může kupující odložit prohlídku do doby, kdy je věc dopravena do místa určení.
(2) Je-li věc během přepravy směrována do jiného místa určení, anebo kupujícím dále odeslána, aniž měl možnost věc prohlédnout, a prodávající v době uzavření smlouvy věděl nebo musel vědět o možnosti takové změny místa určení nebo takového dalšího odeslání, může kupující prohlídku odložit do doby, kdy je věc dopravena do nového místa určení.
§ 2106
(1) Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo
a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
b) na odstranění vady opravou věci,
c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
d) odstoupit od smlouvy.
(2) Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.
(3) Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva podle § 2107.
§ 2107
(1) Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
(2) Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
(3) Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.
§ 2108
Do odstranění vady nemusí kupující platit část kupní ceny odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.
§ 2109
Při dodání nové věci vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady věc původně dodanou.
§ 2110
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,
a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,
b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,
c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo
d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.
§ 2111
Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
§ 2112
(1) Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.
(2) K účinkům podle odstavce 1 soud přihlédne jen k námitce prodávajícího, že vada nebyla včas oznámena. Prodávající však nemá právo na námitku, je-li vada důsledkem skutečnosti, o které prodávající v době odevzdání věci věděl nebo musel vědět.
Záruka za jakost
§ 2113
Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást věci.
§ 2114
Určují-li smlouva a prohlášení o záruce různé záruční doby, platí doba z nich nejdelší. Ujednají-li však strany jinou záruční dobu, než jaká je vyznačena na obalu jako doba použitelnosti, má přednost ujednání stran.
§ 2115
Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení. Má-li koupenou věc uvést do provozu někdo jiný než prodávající, běží záruční doba až ode dne uvedení věci do provozu, pokud kupující objednal uvedení do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost.
§ 2116
Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost. To neplatí, způsobil-li vadu prodávající.
§ 2117
Pro oznámení vady, na kterou se vztahuje záruka, a pro uplatnění práva z vadného plnění platí obdobně ustanovení § 2171 a § 2173.
Práva z vadného plnění
§ 2165
(1) Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
(2) Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost.
§ 2166
(1) Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti.
(2) Je-li to potřebné, vysvětlí prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení prodávající zároveň uvede, že další práva kupujícího, která se ke koupi věci vážou, nejsou dotčena. Nesplnění těchto povinností není na újmu platnosti potvrzení.
(3) Nebrání-li tomu povaha věci, lze potvrzení podle odstavce 1 nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.
§ 2167
Ustanovení § 2165 se nepoužije
a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
d) vyplývá-li to z povahy věci.
§ 2168
Ujednají-li prodávající a kupující zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění, nepřihlíží se k takovému ujednání. To neplatí, pokud strany zkrátily tuto dobu na polovinu zákonné doby při koupi již použitého spotřebního zboží; ujednaly-li si zkrácení větší, platí za ujednanou polovina zákonné doby.
§ 2169
(1) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161, může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
(2) Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.
(3) Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
§ 2170
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
§ 2171
Má-li věc vadu, z níž je prodávající zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.
§ 2172
Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v potvrzení podle § 2166 uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci.
§ 2173
Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu druhá strana v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.
§ 2174
Ujednají-li strany ještě předtím, než kupující může uplatnit právo z vady věci, že se jeho práva omezí nebo že zanikají, nepřihlíží se k tomu.
Ostatní ustanovení:
V případě nesouhlasu s rozhodnutím reklamace může kupující podat návrh na jeho znovu přezkoumání pro případné mimosoudní vyrovnání, prodejce však není povinen kupujícímu vyhovět, řeší každou kauzu individuálně. Kupující se může obrátit se stížností na kontrolní orgán České obchodní inspekce.
KONTAKTNÍ ADRESY:
Adresa pro zasílání reklamací:
2H Service s.r.o.
Zdiby, Šulkovna 474, 250 66
Telefon pro reklamace: +420 737 928 899
E-mail: obchod@innokin.cz